1. Skolā es vairāk domāju par labas atzīmes nopelnīšanu, nevis par izvairīšanos no nesekmīgas atzīmes. |
|
2. Ja man būtu jāveic sarežģīts, nezināms uzdevums, tad dotu priekšroku to darīt kopā ar kādu, nevis pūlēties to izdarīt viens pats. |
|
3. Es biežāk uzņemos nevis tādus darbus, kurus visticamāk vienkārši atrisināšu, bet gan grūtākus, pat ja neesmu pārliecināts, ka varēšu to izdarīt, atrisināt tos. |
|
4. Mani vairāk saista darbības, kas neprasa piepūli un par kuru panākumiem esmu pārliecināts, nevis sarežģīti darbi un tādi, kuros iespējamas neveiksmes. |
|
5. Ja man kaut kas nav izdevies, es pielikšu visas pūles, lai tas tomēr izdotos, nevis meklēšu citu darbu, kas man padotos viegli. |
|
6. Es dodu priekšroku darbam, kurā manas funkcijas ir strikti noteiktas un atmaksa ir vidēja, nevis tādam, kur alga būtu virs vidējā, bet man pašam būtu jāizlemj ko un kā darīt |
|
7. Vairāk laika veltu speciālās literatūras lasīšanai, nevis daiļliteratūrai. |
|
8. Es dotu priekšroku svarīgam un atbildīgam darbam. Kurā veiksmes varbūtība ir 50%, nevis pietiekami svarīgam, bet ar simtprocentīgu veiksmes garantiju. |
|
9. Es drīzāk iemācīšos plaši zināmas viegla rakstura izklaidējošas spēles, nevis retas un tādas, kas prasa paaugstinātu meistarību. |
|
10. Man ir ļoti būtiski darīt savu darbu pēc iespējas labāk, pat ja no tā rodas rīvēšanās ar kolēģiem. |
|
11. Ja es grasītos spēlēt kārtis, labāk spēlētu vienkāršu izklaidējošu spēli nevis grūtu, kas prasa spriedzi un sarežģītu lēmumu pieņemšanu. |
|
12. Dodu priekšroku piedalīties sacensībās, kurā es esmu spēcīgāks par citiem, nevis tādās, kur visi dalībnieki ir vienlīdz spēcīgi. |
|
13. No darba brīvajā laikā, es drīzāk izvēlēšos, kādu nodarbi, kas vairos manas zināšanas, nevis vienkārši atpūtīšos un izklaidēšos. |
|
14. Es drīzāk dotu priekšroku izdarīt kādu darbu kā pats uzskatīšu par vajadzīgu, pat ja ir 50% iespēja kļūdīties, nevis darīšu tā, kā man iesaka citi. |
|
15. Ja man nāktos izvēlēties, es drīzāk dotu priekšroku tādam darbam, kur samaksa sākumā un pastāvīgi būtu mērena, nevis darbu, kur samaksa sākumā būtu neliela, bet pateicoties savai piepūlei tā drīzumā varētu palikt pietiekami augsta. |
|
16. Es dotu priekšroku spēlei komandā, nevis sacensībai viens pret vienu. |
|
17. Es dodu priekšroku strādāšanai, nesaudzējot sevi, tik ilgi, kamēr būšu apmierināts ar rezultātu, nevis censties pabeigt darbu ātrāk un tā, lai tikai skaitītos izdarīts. |
|
18. Eksāmenā es dotu priekšroku konkrētiem jautājumiem par mācīto materiālu, nevis jautājumiem, kuru atbildēšanai nepieciešama pamatīga iedziļināšanās un sava oriģinālā viedokļa izteikšana. |
|
19. Es drīzāk izvēlētos darbus, kuri ir saistīti ar lielāku neveiksmes iespējamību, bet ir iespēja sasniegt augstus panākumus, nevis darbus, kur neveiksmes praktiski nav iespējamas, bet lieli panākumos arī nav iespējami |
|
20. Pēc veiksmīgi nokārtota eksāmena, es drīzāk nodomāšu "noveicās", nevis priecāšos par labo atzīmi. |
|
21. Ja es varētu atgriezties pie vienas no divām nepabeigtām lietām, es drīzāk atgrieztos pie sarežģītākās, nevis vieglākās. |
|
22. Kontroldarba izpildes laikā, es drīzāk uztraucos par to kā nepieļaut kādu kļūdu, nevis kā dot pareizo atbildi. |
|
23. Ja man kaut kas neizdodas, es labāk vērsīšos pie kāda pēc palīdzības nevis meklēšu izeju no sarežģītās situācijas pats. |
|
24. Pēc neveiksmes es drīzāk kļūšu savāktāks un enerģiskāks, nevis zaudēšu vēlmi iesākto turpināt. |
|
25. Ja pastāv šaubas par kādas darbības veiksmīgu izdošanos, es drīzāk neriskēšu, nekā rīkošos aktīvi. |
|
26. Kad ķeros pie sarežģīta darba, es drīzāk baidos, ka netikšu galā nevis ceru uz izdošanos. |
|
27. Efektīvāk es strādāju kāda vadībā nevis darbā ar savu personīgo atbildību. |
|
28. Man labāk patīk veikt sarežģītus un nezināmus darbus, nevis zināmus un tādus, par kuru panākumiem esmu drošs. |
|
29. Es labāk un efektīvāk strādāju tad, ja man ir konkrēti norādīts, kas un kā jādara, nevis darbus, kurus man uzdod ļoti vispārīgā formā. |
|
30. Ja esmu veiksmīgi atrisinājis kādu problēmu, tad ar prieku un patiku ķeršos pie analoģiska uzdevuma, nevis pāriešu pie sarežģītāka. |
|
31. Kad nepieciešams sacensties, man rodas interese un azarts, nevis nemiers un trauksme. |
|
32. Es drīzāk vairāk sapņoju par saviem plāniem nākotnē nevis cenšos tos īstenot. |
|